czwartek, 25 maja 2017

CZAS NA ZMIANY - WYZWANIE ID'EAU - ODPOWIEDNIO NAWODNIONY ORGANIZM - WYGRAJ ROCZNY ZAPAS WODY


Po dłuższej przerwie postanowiłam powrócić do regularnego biegania i jazdy na rowerze. Uwielbiam w ten sposób aktywnie spędzać czas wolny. Nareszcie pogoda sprzyja, a słoneczko zdecydowanie motywuje. Dzisiaj chciałbym pokazać Wam moje niezbędniki. Zarówno podczas jazdy na rowerze jak i biegania najważniejszą rolę odgrywa wygodny strój. Moje ulubione biustonosze sportowe to te marki New Balance. Do tego luźna koszulka i legginsy. Stawiam na ładny strój ponieważ motywuje mnie do ćwiczeń. Aktywny czas umila mi muzyka płynąca z praktycznych, bezprzewodowych słuchawek Vasa Bla Sudio Sweden (pisałam o nich <tutaj>).

Na długie przejażdżki rowerem zabieram zdrowe batony, np. Energy Bar Foods by Ann Dynia & Matcha ze sklepu BioIndygo. Na ich temat pojawi się na niebawem na blogu osobny wpis. 

Przy tym wszystkim nie można zapomnieć o odpowiednim nawodnieniu organizmu. Dzisiaj ruszyło wyzwanie #30dnidoideau w którym biorę udział. Wszystkie informacje znajdziecie na stronie Id'eau. Zapraszam Was do przyłączenia się do akcji. Możecie wygrać roczny zapas wody. Na stronie czeka na Was również rabat -15% na zestawy wody oraz wysyłka gratis. Teraz przez miesiąc każdego dnia będzie towarzyszyła mi butelka wody Id'eau. Miałam już przyjemność wypróbować ją wcześniej. Z pewnością widzieliście na moim fp lub instagramie. Jest bardzo dobrej jakości oraz ma świetną butelkę. Charakteryzuje się stosunkowo wysokim natlenieniem, odczynem lekko-zasadowym, a także posiada niską zawartość minerałów. 

Koniecznie dajcie znać jak spodobały Wam się niezbędniki towarzyszące mi podczas aktywności fizycznych. Przyłączacie się do akcji z wodą? :)

Specjalnie dla Was mam kod rabatowy -15% na wszystkie produkty zakupione w sklepie Sudio Sweden "ROKSI15" *dodatkowo trwa obecnie akcja w której do każdego zamówienia dodawana jest obudowana na telefon z modnym motywem marmurkowym

Oraz kod rabatowy -5% na zakupy w sklepie BioIndygo "rroksi5"
 





8 komentarzy:

  1. powodzenia w wyzwaniu, ja bardzo dużo piję , nie tylko podczas uprawiania aktywności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja również - zwłaszcza wodę i herbaty :)

      Usuń
  2. Musze sobie kupić takie słuchawki :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również biorę udział w wyzwaniu. :D Powodzenia w wykonywaniu zadań! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz chyba w życiu postanowiłam biegać, absolutnie nie wyczynowo i absolutnie nie jest mi łatwo, zwłaszcza że nastolatką dawno być przestałam :) :) batony wyglądają zachęcająco, a niezbędniki - extra !

    OdpowiedzUsuń
  5. woda doskonale nawadnia, a teraz jeszcze można do niej dorzucić kawałki owoców to już w ogóle smakuje lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3