niedziela, 11 grudnia 2016

VABUN PERFUMY I ŻELE - POMYSŁ NA PREZENT DLA NIEGO


W dzisiejszym wpisie chciałbym podzielić się z Wami moją propozycją na prezent dla mężczyzn. W ostatnim czasie odkryłam nową markę kosmetyków męskich Vabun Radosława Majdana. Przyznam szczerze, że z początku nie spodziewałam się kompletnie, że mogą mnie czymś zaskoczyć. Okazały się jednak naprawdę godnymi uwagi. Produkty, które widzicie na zdjęciach powędrowały do mojego chłopaka oraz taty. Oba zapachy Sport oraz Gold przypadły nam wszystkim do gustu, a wybór który powędruje w czyje ręce był naprawdę ciężki. Perfumy są porządne i eleganckie. Zapachy są intensywne, przyjemne i długo się utrzymują. Spokojnie dorównują tym z wyższej półki. Do tego cena jest atrakcyjna bo za 100 ml płacimy około 150 zł (cena waha się w zależności od drogerii). Flakoniki są bardzo dobrze wykonane i zapakowane w eleganckie kartoniki. Dzięki temu świetnie nadają się na prezent. Można do nich dobrać perfumowane żele pod prysznic. Przeznaczone są do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Delikatna formuła żelu pozostawia skórę nawilżoną i gładką. Dobrze się je rozprowadza oraz spłukuje. Mają również długotrwały zapach. Stanowią idealne dopasowanie do wód toaletowych tej marki. Opakowania są ładne i praktyczne.

Jestem pewna, że taki komplet przypadnie do gustu każdemu panu. 
Perfumy to zawsze dobry prezent zwłaszcza dla mężczyzn :)








5 komentarzy:

  1. No intrygujące produkty. Widzę po raz pierwszy. ps. śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie fajny pomysł na prezent ale ja akurat mam już zakupione drobiazgi dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Na moim blogu dzis również sa te produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj muszą być fajne.
    Ps.zostaję u ciebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3