środa, 21 grudnia 2016

CO DOSTAŁAM NA MIKOŁAJKI


W dzisiejszym wpisie chciałbym pokazać Wam moje prezenty mikołajkowe. Pod koniec listopada na blogu dodałam listę wymarzonych prezentów <tutaj>. Część z nich już trafiła w moje ręce. Otrzymałam słodką skarbonkę, milusi koc i szaro-białą pościel w gwiazdki. 
Sama po obdarowaniu bliskich postanowiłam jeszcze zrobić również mały prezent dla siebie. I zakupiłam dwie piżamki. Tak wpadły mi w oko, że musiały być moje. Pierwsza jest mega mięciutka i ma świetną sowę na bluzie. Druga to zestaw z krótkimi spodenkami i bluzką na ramiączkach w kolorze szarym z delikatną białą koronką. Jestem bardzo zadowolona ze wszystkich tych rzeczy i jeśli szukacie jeszcze inspiracji prezentowych to polecam ich zakup ;)

skarbonka, koc - sinsay   pościel - lidl   piżamy - dorothy perkins i anna field (zalando)





9 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3