piątek, 2 września 2016

CZAS NA UZUPEŁNIENIE ŚWIECZKOWYCH ZAPASÓW


Wrzesień to miesiąc, który nie jest zbyt lubiany zwłaszcza przez uczniów. Koniec wakacji i kolejne dziesięć miesięcy nauki. Ja na szczęście należę już do grupy studentów, więc miesiąc wolnego od nauki jeszcze przede mną. Smuci mnie jednak fakt, że to już końcówka lata. Mojej ulubionej pory roku. Przed nami jesień i następnie zima, której bardzo nie lubię. Trzeba więc ten czas jakoś przetrwać do kolejnego lata. Zbliża się sezon umilania wieczorów świeczkami. Ja wprawdzie palę je również latem, ale gdy za oknem robi się coraz szybciej ciemno sięgam po nie częściej. 
Dzisiaj chciałabym polecić Wam po raz kolejny produkty z Hurtowni Polskie Świece. Podgrzewacze w kształcie kwiatków w białym i czerwonym kolorze. Podobnie świeczki Scented Flame. Mają przyjemne, delikatne zapachy. Długo się palą. Są porządnie wykonane, więc te SF świetnie sprawdzą się jako dekoracja np. na biurku. Kwiatuszki super wyglądają w otwartych kominkach.

Jestem ciekawa kto podobnie jak ja lubi umilać sobie wieczory zapalonymi świeczkami :) Do tego herbatka, książka i kocyk. Takie wieczory są coraz bliżej... 




10 komentarzy:

  1. Oj trzeba zrobić zapas świec na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczo, ja mam jeszcze spore zapasy, które sukcesywnie będę zużywać.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam te zapachowe -Yankee Candle.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancko wyglądają ;) U mnie trzeba dokupić też parę świeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają te świeczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. mamy promocje darmowej wysyłki do kiosku Ruchu niby do 4 wrzesnia ale dostałem info że będzie przedłuzona do konca miesiąca

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie nowych zapasów nie potrzebuję, ale jesienią pewnie i tak się skuszę na coś nowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytanie możee nie zawsze przy świecach ale najczęściej czytam twój blog i to właśnie przy świecy zapachowej lawendy ikubeczku kakao :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3