sobota, 23 lipca 2016

DRESS & AIR MAX - OOTD


Od publikacji ostatniej stylizacji na blogu minęło kilka miesięcy. Ale nareszcie mam dla Was nowy wpis z tej serii :) W dzisiejszym stroju dnia połączyłam sukienkę ze sportowymi butami. Nike Air Max dołączyły do mojej kolekcji ostatnio w dwóch kolorach. Tym razem postawiłam na czarne, ale niebawem zaprezentuje również te drugie. Na ręce mój stały element codziennych stylizacji czyli zegarek Tommy Hilfiger. Nie obeszło się również bez ostatnio ulubionej torebki CK. Na pazurkach świetny, nowy kolor od Orly - recenzja niebawem na blogu. Resztę firm znajdziecie standardowo na końcu posta.

Koniecznie dajcie znać w komentarzach jak podoba Wam się takie połączenie ;) Pozdrawiam :*












SUKIENKA - H&M   TOREBKA - CALVIN KLEIN   BUTY - NIKE AIR MAX (90 ULTRA ESSENTIAL)   ZEGAREK - TOMMY HILFIGER   OKULARY - SOLARIS   

11 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja na co dzień :) modnie i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszło z tymi sportowymi butami ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz Kochana, stylizacja świetnie dobrana, bardzo lubię takie zestawienia, wygodnie, ale szałowo :)

    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie, lubię takie proste sukienki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja i cudny zegarek :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja,gdzie kupiłaś torebkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalando, ale już są niedostępne na ich stronie. Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. uwielbiam polaczenie sukienki z adidasami!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie połączenia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3