niedziela, 8 maja 2016

BARWA PEELINGI CUKROWE - NOWOŚĆ


Hej kochani :* Ostatnio w mojej łazience pojawiły się nowe produkty do pielęgnacji ciała, są to peelingi cukrowe. Bardzo lubię produkty marki Barwa i jako wielbicielka peelingów cieszę się, że i te pojawiły się w ich ofercie. Mam bardzo wrażliwą skórę, ze skłonnością do alergii, a produkty tej firmy jeszcze nigdy mnie nie podrażniły. Z tego powodu jeszcze bardziej jest mi miło, że zostałam Ambasadorką nowości Barwa <3

Pierwsze na co zwróciłam uwagę przy stosowaniu tych peelingów to zapachy. Każdy jest inny i wszystkie rewelacyjne. Czuć je już po otwarciu opakowania, umilają aplikacje i są super wyczuwalne na skórze długo po kąpieli. Konsystencja jest bardzo przyjemna, produkt dobrze się rozprowadza. Dzięki kryształowym drobinką brązowego cukru ładnie złuszcza naskórek. Skóra jest długo gładka i jędrna. Dzięki kompozycji oleju kokosowego, masła Shea, oleju bawełnianego i słonecznikowego skóra dostaję dawkę witamin A, E i antyoksydantów. 

Peeling modelujący wzbogacony jest w ekstrakt z chili, który pobudza mikrokrążenie i pomaga w redukcji tkanki tłuszczowej oraz ekstrakt z żurawiny, który stymuluje syntezę kolagenu i uelastycznia skórę.

Peeling odżywczy zawiera ekstrakt z syropu klonowego, który intensywnie odżywia i regeneruje oraz olej bawełniany, który dotlenia oraz stymuluje odnowę komórek.

Peeling energetyzujący posiada ekstrakt z guarany, który ma działanie antycellulitowe oraz ekstrakt z pomarańczy, który pobudza skórę do procesów regeneracji.

W peelingu detoksykującym ekstrakt z trzciny cukrowej oczyszcza i nawilża. A ekstrakt z bambusa wspomaga syntezę kolagenu i działa przeciwstarzeniowo.

Dobrze sprawdza się również przed depilacją. Ładnie się spłukuje. Nie pozostawia tłustej warstwy. Opakowania są wygodne, etykiety ładne i czytelne. Polecam!
Obecnie w sklepie Barwa peelingi zakupicie w promocyjnych cenach. Koniecznie wypróbujcie :)







świeczka i podgrzewacze - Fabryka Świec

6 komentarzy:

  1. Prawdę mówiąc peelingi do ciała nie należą do kategorii moich ulubionych produktów, ale dwa z nich bardzo mnie zaciekawiły. Chodzi o antycellulitowy i modelujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ich jeszcze, ale lubię peelingi cukrowe więc myślę, że wpadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze tych peelingów ale prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawiły mnie te peelingi! Uwielbiam takie kosmetyki!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling modelujący uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3