czwartek, 31 marca 2016

PERFUMIK - ZAPACHY DAMSKIE


Do mojej kolekcji perfum dołączyły trzy nowe zapachy :)  
Z oferty Perfumik.pl wybrałam zapachy inspirowane:
Zapach przeznaczony jest dla kobiety spontanicznej, odważnej i pełnej energii, która dobrze wie, czego chce i w każdej sytuacji wspaniale sobie poradzi.
Typ zapachu: owocowy
Nuta zapachowa: mandarynka, czerwony pieprz, bez, geranium, brzoskwinia, ambra, paczula

To perfumy z zaakcentowanym nektarem z czarnej porzeczki. Zapach jest przeznaczony na specjalne, wyjątkowe okazje. Giorgio Armani Si uosabiają wdzięk, siłę i niezależność. Zapach jest transparentny, elegancki i wyjątkowy. Kompozycja odzwierciedla charakter uwodzicielskiej i pełnej pasji kobiety.

Lekka kompozycja opiera się na woni białych kwiatów, otoczonych świeżymi nutami cytrusów. Zaskakująca baza skrywa akordy ambry i brzozy i nadaje całej kompozycji zdecydowanego wyrazu.
Typ zapachu: kwiatowy
Nuty zapachowe: lima, kwiat grejpfruta, białe kwiaty, frezja, wiciokrzew, konwalia, brzoza, ambra


Przypadły mi do gustu według powyższej kolejności.
Perfumy mają przyjemne i zbliżone zapachy do tych markowych. Są trwałe, utrzymują się przez kilka godzin. Mają 33 ml pojemności. Opakowania są zgrabne i dzięki swojej wielkości świetnie nadają się do torebki. Są proste, ale wykonane z dobrych materiałów i ładnie wykończone. Farba nie schodzi z flakoników, zakrętka dobrze się trzyma, a atomizer odpowiednio rozpyla perfumy. Zapakowane są w ładne pudełeczka, które dobrze się otwiera. Znajdują się na nich oznaczenia oraz składy.
Dzięki korzystnym ceną i niewielkim pojemnością możemy stworzyć sobie fajne kolekcje. Jest to świetną opcją dla osób, które lubią różnorodność. Sama bardzo lubię używać każdego dnia innych perfum. Polecam :)








10 komentarzy:

  1. Ostatnio bardzo często widzę te perfumiki na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia, piękna ta taca. ja mam inne zapachy, ale bardzo przypadły mi do gustu. podczas wyboru kierowałam się nutami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamawiałam perfumetki z tej strony i muszę przyznać że bardzo mi zaimponowały. Trwałe, wszędzie się zmieszczą - pachną zniewalająco !
    Przy składaniu zamówienia udzielono mi informacji o kodzie rabatowym, który można wykorzystać do końca Kwietnia a brzmi - kochanyPerfumik.
    Dziewczyny polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Słyszałam o nich już nie raz jednak jeszcze nie miałam okazji ich stosować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te perfumy za świetną trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Guci Guilty pewnie i mi by się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się Hugo Boss, bo bardzo lubię takie zapachy. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie że zapachy są trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszą być świetne! :)
    Obserwujemy? :*
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3