niedziela, 9 sierpnia 2015

DIAMOND COSMETICS - SEMILAC - LAKIERY HYBRYDOWE - ULUBIENIEC ROKU



Lakiery hybrydowe to moje odkrycie i zdecydowany ulubieniec tego roku. Są to pierwsze produkty, które pozwoliły mi tak zapuścić i wzmocnić paznokcie. Raz w życiu miałam paznokcie żelowe i powiedziałam nigdy więcej, ze względu na to, że bardzo niszczą płytkę. W kwietniu po raz pierwszy miałam przyjemność skorzystać z manicure hybrydowego. Zwykłe lakiery odpryskują u mnie już na drugi dzień. Z lakierem hybrydowym nie działo się kompletnie nic złego do momentu pojawienia się odrostu. Dzięki trwałości hybryda podbiła moje serce. Kolejną zaletą jest to, że nie niszczy paznokci, a wręcz zapobiega ich rozdwajaniu, wzmacnia je i pozwala zapuścić na wymarzoną długość.
Ponieważ manicure oraz pedicure hybrydowy wykonywany regularnie w gabinetach kosmetycznych nie jest zbyt ekonomiczny postanowiłam spróbować własnych sił. I udało się. Z każdym kolejnym raz idzie mi coraz lepiej. Choć już za pierwszym całość wyglądała dobrze. Dodatkowo gdy nakładam sobie sama hybrydę odrost pojawia się później ;)

Tutaj opisywałam krok po kroku jak wykonać paznokcie hybrydowe. Więc zapraszam do lektury.

W sklepie Diamond Cosmetics znajdziecie wszystkie niezbędne produkty do wykonania oraz usunięcia paznokci hybrydowych.

- baza do lakieru hybrydowego
- top do lakieru hybrydowego
- lakier hybrydowy 042 Neon Raspberry
- lakier hybrydowy 039 Sexy Red
- pilnik drewniany biały 100/180 Semilac Quality
- odtłuszczacz Nail Cleaner

Niesamowity wybór kolorów i wszystkie są śliczne. Na początek postawiłam na klasyki w przypadku moich paznokci. Róż na paznokciach u rąk zwłaszcza latem obowiązkowy. U stóp przez cały rok tylko czerwień. Kolory są przez cały czas jednakowo intensywne i lśniące. Są to idealne odcienie tych dwóch kolorów.

Wykonanie paznokci hybrydowych jest proste. Jedynie trwa dłużej ze względu na to, że wszystkie warstwy utwardzamy pod lampą. Po utwardzeniu ostatniej warstwy są suchutkie. Nie czekamy na wyschnięcie, zero odbić na lakierze, zero uszkodzeń. Z czym zawsze miałam problem. Tak rewelacyjnym efektem cieszymy się do momentu pojawienia się widocznego odrostu. Moje paznokcie rosną dosyć szybko. Minimalny odrost u rąk pojawia mi się po dwóch tygodniach, a u nóg po uwaga dwóch miesiącach. Następnie odczekuje tydzień, dwa, usuwam lakier i nakładam na nowo. Jest to mega wygoda. Nie muszę bawić się w malowanie i zmywanie co trzy dni jak przy klasycznych lakierach. Paznokcie są zadbane. Zapomniałam co to odpryski i rozdwojenie. Nareszcie są długie i mocne. Nigdy wcześniej nie udało mi się osiągnąć takich efektów za pomocą np. odżywek do paznokci. Przestały mi się również zadzierać skórki. Gdy przejeżdżamy po lakierze obuszkiem jest on idealnie gładki. Ładnie lśni, nie ma zacieków czy bąbelków.
Otrzymałam bardzo dużo komplementów odnośnie koloru jak i wyglądu paznokci odkąd używam lakierów Semilac.

Jestem bardzo zadowolona z jakości produktów Diamond Cosmetics. Nie śmierdzą i są wydajne. Opakowania ładne i praktyczne, a napisy czytelne. Pilnik bardzo dobrze piłuje paznokcie, a płyn Nail Cleaner przemywa i odtłuszcza Semilaca.

Dla mnie lakiery hybrydowe to idealne rozwiązanie i zdecydowanie polecam wszystkim kobietom.
Pamiętajcie, aby wybrać produkty dobrej jakości.
Robicie sobie same paznokcie hybrydowe czy może korzystacie z tej usługi w gabinetach? Koniecznie dajcie znać jak się u Was sprawdza ;)































10 komentarzy:

  1. Jutro na moich paznokciach zawita 042 neon raspberry :) bardzo się zastanawiam nad własnym zestawem i jestem prawie pewna, że bliżej jesieni sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem jak najbardziej zadowolona z tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji korzystać z lakierów hybrydowych, ale widzę, że są naprawdę fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie Semilac jest idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorki tych hybryd przepiękne ale ja jakoś nie mogę się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają obiecująco :) ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Własnie zamówiłam wczoraj kolorek sex red i 3 inne kolorki już nie mogę doczekać paczuszki :) Ładny ten sex red dobrze ze go wybrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są świetne! Moja koleżanka używa tylko ich!

    OdpowiedzUsuń
  9. znam te lakiery są naprawdę bardzo dobre, sexy red jest cudowny, mam już prawie pusta buteleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3