poniedziałek, 3 sierpnia 2015

BLACK - OOTD


Pogoda trochę w kratkę. Raz mega słońce, raz deszcz, a przez ostatnie kilka dni temperatura spadła. Moja dzisiejsza stylizacja to propozycja na letnie, ale chłodniejsze dni. Jeśli chodzi o spodnie najczęściej wybieram jeansy. Tym razem do mojej kolekcji dołączyły bardzo wygodne spodnie dresowe z kontrastowymi wstawkami. Do tego również mega wygodne buty, które ostatnio zakładam do wszystkich sportowych stylizacji. Obecnie moje ulubione dodatki to naszyjniki i bransoletki. Ten delikatny łańcuszek z kołem mieliście okazję zobaczyć na moich zdjęciach już nie raz. Mam go w dwóch kolorach. Świetnie pasuje do praktycznie każdej stylizacji, bardzo go lubię i polecam. Bransoletka to nowość w mojej kolekcji biżuterii. Na jej temat przygotuje osobny wpis.
Mam nadzieje, że dzisiejsze połączenie Wam się spodoba. Koniecznie napiszcie w komentarzach czy taka forma zdjęć Wam odpowiada. Jeśli tak, to mogłabym przeplatać takie wpisy ze stylizacjami z tymi, których zdjęcia są robione na zewnątrz. Wówczas stroje dnia pojawiałyby się na blogu częściej ;)










BLUZKA - SINSAY   SPODNIE - PAKUTEN  (TUTAJ)  BUTY - MOJE NOWE BUTY (TUTAJ)   BRANSOLETKA - GLAMULET   ŁAŃCUSZEK - ITALIANCHARMS   OKULARY - RAY-BAN   CASE IPHONE - SKLEPSGP
PAZNOKCIE - LAKIER HYBRYDOWY SEMILAC - DIAMOND COSMETICS

Mam dla Was rabat -15% na zamówienia w sklepie GLAMULET. Kod rabatowy: ROKSANA15
ootd

7 komentarzy:

  1. Super koszulka
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja Super!A forma zdjęć jak najbardziej , świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna koszulka, w ogóle cały zestaw w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerń ! Połaczenie idealne - totalnie w moim stylu .. Na Tobie ten zestaw wygląda rewelacyjnie.. zresztą ładnemu we wszystkim ładnie ! ;) A TOREBKA SKRDŁA MOJE SERDUCHO ♥ ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. taka forma jest ok, niby taka instagramowa, ale nie nudna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3