wtorek, 2 czerwca 2015

MAJ W ZDJĘCIACH

1. Zieloną herbatę pije każdego dnia 2. Pobiegane 3. Śniadanie na słodko 4. :D

 5. Poćwiczone 6. Nowe recenzje 7. ORIENTANA NATURALNY PEELING DO CIAŁA Z MASŁEM SHEA LAWENDA I GREJPFRUT 8. Słoneczko

9. <3 10-12. W podróży

13. Kawa 14. Nowa papużka dziadka 15. Faza na orzechowe draże 16. Jedziemy

 17. Deszcz najgorszy 18. LE'MAADR ŁAGODZĄCA WODA MICELARNA ORAZ INTENSYWNIE DZIAŁAJĄCY KREM NA ROZSTĘPY I BLIZNY 19. Śniadanko 20. Poduszka zajęta

21. Do Wrocławia 22. Kolacja 23. Świeże soki z Lidla lubię :) 24. Z siostrą w Ikei 

 25. Najlepsze knysze Elif Kebab Wrocław Auchan 26. Na zakupy 27. Ulubione śniadanka w maju 28. Wygrzewa się na słoneczku

 29. Frugo i ostatnie odcinki Prawa Agaty 30. Pakowani przed remontem 31. Śpimy 32. ESSENZA - KWAS MIGDAŁOWY

 33. U mojej siostry selfie obowiązkowo 34. Kawusia 35. Herbatka 36. Remont czas start

 37. Jak ja dawno nie rozwiązywałam krzyżówek 38. Activie uwielbiam 39. Soczek marchewkowy Marwit 40. Wybieramy

 41. Najlepszy sok! 42. MIO - BOOB TUBE + ORAZ WORKOUT WONDER 43. Nowości od Muse Cosmetics 44. Herbatka i komputer

 45. Chrupki kukurydzianek smakowe - nie jadłam już chyba z dwa lata 46. Nowości od Infoplus24 47. Część nowości od FM Group 48. Nowy kolorek do mojego pokoju

49. CHOCOTELEGRAM 50. Monte Snack - uwielbiam 51.Nowości od Diamond Cosmetics 52. Kolejki

 53. Nowości od Delia Cosmetics 54. TV 55. Kaktusy 56. Śpioszek
 
 57. COLLISTAR MASCARA INFINITO - TUSZ DO RZĘS - BUBEL ROKU 58. Cały czas na kolankach 59. I jak tu pisać, jak pies śpi na klawiaturze :D 60. Śniadanko


65. Nowości od Moje Nowe Buty 66. Odpoczynek 67. Japonki 68. Bransoletki od Italiancharms

Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. wow niezłe te twoje śniadania ;p

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nie nawidzę tego pilota ;P Mój tata uznał, że jest bardzo wygodny, ja jestem innego zdania ;). Poza tym bardzo ładne zdjęcia i dużo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te świeże soczki z Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaktusy, soki z Lidla, i kanapkę monte też uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kanapka monte najlepsza,tyle dobrych słodkości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3