wtorek, 9 czerwca 2015

EPILIRA - SPECJALIŚCI W DEPILACJI LASEROWEJ (II)


Zapraszam na drugi wpis dotyczący mojej depilacji laserowej. Dla wszystkich tych co jeszcze nie widzieli pierwszego, koniecznie zapraszam najpierw do jego przeczytania: 
"EPILIRA - SPECJALIŚCI W DEPILACJI LASEROWEJ".

Dla przypomnienia pod koniec marca miałam wykonany pierwszy zabieg depilacji laserowej na nogi. Następnie po dwóch tygodniach pierwszy zabieg na pachy, o którym to dzisiaj napiszę. Oraz ocenie efekty. Pierwszą wizytę oraz przyczynę przesunięcia depilacji na pachy opisałam w poprzednim wpisie.

Tak ja wcześniej wspominałam podczas wykonywania zabiegu na nogach nie czułam żadnego bólu. Pod pachami skóra jest już dużo bardziej wrażliwa. Więc był lekki dyskomfort, spokojnie do wytrzymania. Zwłaszcza, że depilacja jednej pachy trwa około jednej minuty. Podobnie jak po depilacji nóg, pod pachami również nie wystąpiło żadne podrażnienie, zaczerwienie itp. Skóra była delikatnie przesuszona prze około pięć pierwszych dni. 

Obecnie minęło 10 tygodni od pierwszego zabiegu na nogi i 8 tygodni od pierwszego zabiegu na pachy. Dużo większe efekty widać pod pachami. Po około 10 dniach włoski w tym miejscu praktycznie przestały odrastać. Co kilka dni pojawiały się słabe, pojedyncze, gdzie wcześniej odrastały codziennie. Tak było przez około 4 tygodnie. Następnie odrastały coraz szybciej i w większej ilości. Na nogach nie było, aż tak dużej przerwy w odrastaniu. Zarówno na nogach jak i pod pachami jest już mniej włosków. Te, które odrastają są słabsze. Pojawiły się obszary na których włoski nie odrastają wcale. Te które odrastają są różnej długości. Pomimo, że to dopiero pierwszy zabieg już widzę zmiany. Uważam, że nawet jeden taki zabieg jest lepszy od depilacji woskiem czy maszynką elektryczną - gdzie u mnie już po trzech-pięciu dniach odrastała taka sama ilość włosków (i do tego były to bolesne zabiegi). Za jakiś czas pokaże Wam również zdjęcia z efektami. Ponieważ zrobiłam zdjęcia przed pierwszym zabiegiem :)



3 komentarze:

  1. hej mam pytanie, skoro robilas kolejną depilacje laserową, to znaczy ze przestalas uzywać philips lumea?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie używam już tego urządzenia.
      Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3