środa, 29 kwietnia 2015

BARWA OLEJEK OLIWKOWY ORAZ MASŁO RÓŻANE


W poprzednim wpisie były porządki z produktami Barwa Perfect House. Dzisiaj czas na kolejną linię produktów tej firmy. Tym razem Barwy Harmonii czyli pielęgnacja ciała z oliwkowym olejkiem pod prysznic oraz masłem różanym.

Olejek sprawdził się zarówno stosowany bezpośrednio na skórę jak i dodawany do wody w wannie. W obu przypadkach wytwarza porządną, kremową pianę. Za co jak dla mnie duży plus. Dobrze się rozprowadza oraz spłukuje. Nie pozostawia tłustej warstwy. Skóra staje się miękka i jędrna. Odpowiedni dla wrażliwej skóry. Po kąpieli utrzymuje się ładny, delikatny zapach. 
"Olejek nie zawiera parabenów, konserwantów, silikonów, barwników i składników pochodzenia zwierzęcego."

Masło ma konsystencję musu. Bezpośrednio w opakowaniu sprawia wrażenie tłustego. Jednak po nałożeniu zdecydowanie nie zostawia tłustej czy lepkiej warstwy. Podobnie jak w przypadku kremu do rąk tej firmy o którym pisałam kilka dni temu, zachwyca szybkością wchłaniania. Są to najszybciej wchłaniające się kosmetyki jakie kiedykolwiek miałam. Za co ogromny plus. Po wsmarowaniu produktu od razu możemy założyć ubrania czy przejść do kolejnych czynności bez obawy, że pozostawimy tłuste plamy. Skóra jest bardzo dobrze nawilżona i wygląda na zdrową. Zapach ładny różany.

Oba produkty są wydajne i mają porządne opakowania. Polecam :)









10 komentarzy:

  1. Brzmi zachęcająco!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/zebra.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło różane musi pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kosmetyków, ale wzbudziły moją ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja lubię takie tłuste masła. jakaś dziwna jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejek chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie delikatne zapachy ; )
    olejek z chęcią bym wypróbowała ;)
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne ! muszą pięknie pachnąć :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Masło wygląda genialnie. Chętnie się na nie skuszę kiedyś, póki co stosuję rewelacyjne bogate masło z Pat&Rub, które uwielbiam od dawna i wracam do niego co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3