środa, 7 stycznia 2015

LILY LOLO PODWÓJNY PĘDZELEK ORAZ ZESTAW DO BRWI


Hej ;) Jeśli zaglądacie na mój fp pewnie wiecie o tym, że blog ROKSI znalazł się w srebrnej pięćdziesiątce najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych 2015. Ale się ciesze :D Jeszcze raz dziękuję bardzo Lusterko u której znajdziecie ranking oraz przede wszystkim Wam :*

Czas na pierwszą recenzję w nowym roku. Myślę, że warto zacząć od czegoś specjalnego. Dlatego dzisiejszy wpis dotyczyć będzie moich dwóch ulubieńców odkrytych w 2014. Zestawu do brwi (Eyebrow Duo Ligh) oraz podwójnego pędzelka do brwi (Angled Brow - Spoolie Brush) Lily Lolo używam praktycznie codziennie już od kilku miesięcy.
Te dwa produkty idealnie podkreślają moje brwi. Najpierw za pomocą szczoteczki nadaje brwią odpowiedni kształt, następnie skośnie zakończonym pędzelkiem nakładam cień. Kolor, który wybrałam to chłodny odcień brązu. Moje brwi są dość ciemne. Zależy mi tylko na tym, żeby delikatnie je podkreślić. Żeby wyglądały jak najbardziej naturalnie. Cień dobrze się aplikuje, nie osypuje się. Na koniec nakładam palcem wosk, aby utrwalić całość. Brwi podkreślone za pomocą tych dwóch produktów utrzymują się idealnie przez cały dzień. Zestaw jest bardzo trwały. Zawiera olejek jojoba oraz wosk karnauba. Opakowanie małe i lekkie. Dobrze się otwiera i zamyka. Elegancki wygląd i dobre wykonanie. W środku lusterko.
Pędzelek porządny, leciutki, poręczny. Duży plus za wykorzystanie opcji dwa w jednym. Szczoteczka idealnie rozczesuje brwi oraz rozdziela rzęsy. Nie odkształca się i nie jest kująca. Pędzelek o grubym, odpowiedniej twardości włosiu świetnie aplikuje cień. Włosie syntetyczne.

Na powyższym zdjęciu do podkreślenia brwi użyłam opisanych produktów. Na instagramie znajdziecie więcej zdjęć na których możecie podpatrzeć jak wyglądają moje brwi po ich użyciu.

Układanie brwi za pomocą tego zestawu i pędzelka to sama przyjemność. U mnie te produkty sprawdzają się rewelacyjnie. Bardzo podoba mi się ich wygląd. Są porządne i warte swojej ceny. Polecam!


Mam dla Was rabat 10% uprawniający do zakupu kosmetyków Lily Lolo w sklepie Costasy. Kod rabatowy: "115BXF".
Zasady korzystania z kodu:
- kod obejmuje wyłącznie pełnowymiarowe produkty (nie obniża ceny mini wersji)
- minimalna wartość zamówienia pełnowymiarowych produktów - 50 zł (wtedy kod zadziała)
- kod działa dla wszystkich sposobów płatności i dostawy
- ważność kodu: 31.01.15








6 komentarzy:

  1. Fajny duet. Zastanowię się nad nim. Może skorzystam z rabatu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak jestem fanką zwykłej henny, nałożę raz i mam to z głowy na dwa tygodnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten duet, ale pędzelka nie posiadam radzę sobie innym;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zraziłam sie do kosmetyków LL od czasu jak ich podkład mnie zapchał;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny duet. Chyba go sobie sprawię, ponieważ jestem na etapie poszukiwania :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3