wtorek, 9 grudnia 2014

PURO ETUI


Dzisiaj zapraszam na recenzję pokrowca do Iphona 5s włoskiej firmy Puro. Sklep IziGSM posiada bogatą ofertę etui do telefonów. Ja oczywiście po raz kolejny zdecydowałam się na biały model na swój telefon - to mój ulubiony kolor :)
Pokrowiec ten jest wykonany ze skóry ekologicznej. Prosty, elegancki, dobrze dopracowany, posiada przyjemną w dotyku fakturę. Nie łapie brudu oraz nie wciera się. Etui jest dosyć sztywne. Wnętrze wyścielone jest materiałem zapobiegającym zarysowaniom. Pasek ułatwia wyciąganie telefonu. Zdecydowanie spełnia swoje zadanie i dobrze wygląda, polecam. To moja kolejna propozycja na prezent ;)

Mam dla Was rabat 15% na wszystkie akcesoria do telefonu w sklepie IziGSM. Kod rabatowy: 293694.




8 komentarzy:

  1. Bardzo istotny gadżet jeśli dbamy o swojego mobilka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. J fajne etui, aczkolwiek ja wolę z tz klapką.;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tych z klepką nie lubię, wolę takie wsuwane ;)

      Usuń
  3. mnie klapką denerwują;p moja mama ma takie etui;-) z tym,że czarne.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne etui, ale ja jakoś nie używam takich dodatków bo mi przeszkadzają

    OdpowiedzUsuń
  5. No sporo tego podoba mi sie ten e-papieros ale chyba jednak wole te zwykłe , niestety ;/

    Zapraszam malutkapaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3