niedziela, 21 grudnia 2014

MŁODE POLSKIE PROJEKTANTKI


Hej ;) Dzisiaj chciałbym pokazać Wam dwie bluzeczki zaprojektowane przez młode polskie projektantki Agnieszkę Kowalczyk i Aurelię Fąfarę. Studentki Katedry Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, laureatki drugiej edycji konkursu Młodzi projektanci dla Biedronki. Studentki, które zwyciężyły w konkursie miały już okazję zaprezentować swoje kolekcje na Fashion Philosophy Fashion Week Poland oraz brały udział w branżowych konkursach.
Od 15 grudnia w sieci sklepów Biedronka są dostępne cztery wzory bluzek wieczorowych.
Bluzeczki są dobrej jakości, ładnie wykonane i eleganckie. Dobrze układają się na ciele. Projekty, które prezentuję trafiają w mój gust. Pasują do codziennych stylizacji jak i na ważniejsze wyjścia, np. na spotkanie w pracy. Wszystko zależy od tego z czym je połączymy. Z pewnością pojawią się jeszcze w stylizacjach na blogu. Czarna bluzeczka spośród czterech dostępnych podoba mi się najbardziej. Może nie są to jakoś szczególnie szalone czy wyróżniające się wzory. Ale dobrze się prezentują i są warte swojej ceny (39,99 zł). Zwłaszcza, że nawet w wielu sieciówkach ciężko znaleźć coś o takiej samej jakości w tej cenie. Jeśli są w waszym stylu to zdecydowanie polecam ;) Dajcie znać czy podobają Wam się i co uważacie na temat tego projektu Biedronki.

<Tutaj> możecie zobaczyć backstage sesji zdjęciowej do gazetki Biedronki. Pokazane są wszystkie modele.














8 komentarzy:

  1. Mam te bluzki :) jedna oddalam dla mamy :P jak dla mnie nic specjalnego xD a material w tej szarek okropny xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są! Ładnie Ci w nich, jednak brakuje mi zdjęć, na których spoglądasz w obiektyw :) Staraj się nie robić identycznych zdjęć - wprowadzaj zróżnicowanie :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta z kropeczkami prezentuje się bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z kropeczkami fajniejsza-gdybym tylko wiedziała jak ukryć biustonosz;;;

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam je w biedronce :) dla mnie super inicjatywa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem za tym, aby promować początkujących projektantów. Cieszę się, że Biedronka postawiła właśnie na młodych-zdolnych ludzi.

    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3