niedziela, 26 października 2014

BIG SCARF - OOTD


Stopnie na termometrze spadają, zbliżając się do 0. Mam nadzieję, że minus szybko się nie pojawi. Długo szukałam ogromnego szalika który sprawi, że dłużej będę mogła się cieszyć cienkimi okryciami. A zimą sprawi, że będzie mi jeszcze cieplej w grubej kurtce. Nareszcie udało mi się znaleźć idealny. Jest mega ciepły i milusi <3 Zostawiam Was ze zdjęciami z dzisiejszego spaceru :) Dajcie znać jak Wam się podoba.










ŻAKIET - FASHION ACADEMY <TUTAJ>   BLUZKA - NEW YORKER   SPODNIE - PULL & BEAR   SZALIK, TOREBKA - H&M   BOTKI - BERSHKA    BRANSOLETKA <TUTAJ>, ZEGAREK <TUTAJ> - BAGSBAAR 


Mam dla Was kod na darmową dostawę w Fashion Academy - "ROKSI"

22 komentarze:

  1. jak patrzę na ten Twój szal, to mam ochotę jednak wyeskapadować się z domu (a w taką pogodę nienawidzę musieć z niego wychodzić!) i zacząć uskuteczniać poszukiwania podobnego cuda ;P
    świetny jest!
    na chłody idealny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/10/zakopane-2014.html
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/10/promises.html
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/10/colors-of-autumn.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze jest w końcu móc skomentować Twoje wpisy na blogu :) wcześniej nie miałam możliwości, ale teraz się poprawię ;p Tak jak pisałam na fb - szalik świetny ! :) Torebka też jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! uwielbiam takie! :)

    zapraszam do mnie! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już są przymrozki i to spore... Z niedzieli na poniedziałek było -6' :/
    Co do szalika to bardzo fajny,ja w dzisiejszym wpisie dodałam foto szalika,który dostałam od mamy,w sumie to taki cieńszy komin,ale cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie olbrzymie szale! :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. torba najlepsza!


    _______________________
    fashionblogger, styling&makeup
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna torba!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam torebki w tym stylu - klasa sama w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  10. szalik i torebka przeeśliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te buty !!!! muszę koniecznie zajrzeć czy są jeszcze dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szal idealny na mroźne dni, a torebka jest po prostu czadowna, idealna. ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3