poniedziałek, 2 czerwca 2014

BLACK & WHITE OOTD

Hej. Coś ta nasza pogoda nie może się zdecydować, jeden dzień słońca, jeden deszczu i tak na okrągło. Na mnie i moją energię ma to zdecydowanie zły wpływ. Ja chcę cały czas słoneczko :) Zwłaszcza, że uwielbiam wieczorkami wyskoczyć na rower, a przecież nie będę śmigać w deszczu czy zimnicy... Ale do rzeczy, dzisiaj kolejna stylizacja. Dawno nie było szpilek, ale to przede wszystkim dla tego, że na co dzień wybieram płaskie buty, gdyż dużo jeżdżę autem i w takich mi po prostu najwygodniej. Jednak jak to każda kobitka mam w szafie kilka par szpilek i kuszą mnie codziennie. Moja najnowsza para to czarne ze szpicem i wycięciem po bokach - na stopie prezentują się świetnie. Do tego bluzeczka z którą obiecałam Wam stylizację, zresztą ostatnio moja ulubiona :) Mam nadzieję, że takie połączenie przypadnie Wam do gustu <3












BLUZKA - ROMWE <tutaj>   SPODNIE - BERSHKA   BUTY - PANTOFELEK24.PL <tutaj>   TOREBKA - H&M   BRANSOLETKA - CLOVER   OKULARY - MOHITO

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna aranżacja, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torba, kobiece i eleganckie szpilki, ciekawa bluzka, a wszystko daje super całość :)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki i torebka - mega fajne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bliżej zobaczyłam bluzkę, to skradła moje serce. Piękna!!!
    Przy okazji zapraszam na rozdanie! do zgarnięcia limitowana edycja kosmetyków Oriflame :)
    http://www.stylonada.pl/2014/06/rozdanie-limitowana-edycja-kosmetykow.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. buty i torebka bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3