wtorek, 13 maja 2014

ROSE - OOTD


Hej. Pogoda ostatnio cały czas w kratkę. Świeci piękne słoneczko, a za pięć minut pada deszcz. I tak w ciągu dnia z dziesięć razy. A podczas zdjęć dokuczał nam straszny wiatr co widać po moich włosach :)
Dzisiaj możecie zobaczyć w "akcji" torebkę i buty, które pokazywałam Wam w wpisie z zakupami. To po nie ostatnio sięgam najczęściej. Do tego nareszcie znalazłam idealne, czarne spodnie, które nie obłażą tak jak wszystkie te które miałam wcześniej. I wisienka na torcie czyli bluza z Sheinside z wzorem ombre i piękną pastelową różą. Świetnie sprawdza się szczególnie w taką pogodę.
Jak podoba Wam się takie połączenie? :)














BLUZA - SHEINISIDE <TUTAJ>   SPODNIE - BERSHKA   TOREBKA, BUTY - MANGO   OKULARY, ZEGAREK - MOHITO 

15 komentarzy:

  1. Bluza świetna :*
    A co do pogody... No cóż.... Oby od przyszłego tygodnia było lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też zamierzałam sobie ją zamówić, ale prawie już wszyscy mają :/
    jednak musze sie jeszcze zastanowić bo wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. blizecxka rewelacyjna ale i zegarek mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Róża na bluzie jest świetna. Szkoda tylko, że sama bluza nie jest jasnoszara - wtedy byłaby dla mnie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna bluzka, w balerinach jest najwygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadruk - bardzo ciekawy, niespotykany na ulicach. Aczkolwiek sama bym się tak nie ubrała - chyba już wyrosłam z bluz, od jakiegoś czasu ubieram się zupełnie inaczej. Kwestia gustu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz świetnie
    po maju spodziewałam się trochę lepszej pogody

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę bardzo fajnie wyglądasz, podoba mi się również bluza, fajny styl :)
    Obserwuję, zapraszam również do mnie, gdzie spotkasz nowe spojrzenie na modę w męskim wydaniu, pozdro xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadruków się zawsze boję, ale ten przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super bluza i cudny zegarek mieniący się w słonku :) super pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3