czwartek, 22 maja 2014

HAUL ROMWE

Hej. Dzisiaj tak jak obiecałam na fp chciałabym pokazać Wam moje nowości, które zakupiłam w sklepie Romwe. Wszystko pod kontem wiosennej, a nawet już letniej pogody. Moim faworytem jest zdecydowanie bluzka z flamingami, którą najszybciej zobaczycie z stylizacji. Zamawialiście już coś z tego sklepu? Można trafić na naprawdę coraz większe promocje w porównaniu do tego co było dwa lata temu, gdy składałam tam pierwsze zamówienie. Koniecznie dajcie znać, która z moich nowych rzeczy przypadła Wam najbardziej do gustu.







Na Romwe codziennie nowe promocje. Koniecznie zaglądnijcie :)



10 komentarzy:

  1. to sa koronkowe spodenki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko świetne;) Flamingi górą!;)
    na jakich warunkach zamawia się w ROMWE? jak wygladają koszty wysyłki itp? sa jakieś dodatkowe opłaty?
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można przy każdym zamówieniu skorzystać z darmowej wysyłki. Nie ma dodatkowych opłat, np. cła bo paczka jest dostarczana przez pocztę polską. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. najbardziej podoba mi się różowy żakiet i koronkowe szorty, fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza rzecz zapowiada sie ciekawie :)
    Czekam na stylizacje z nowościami :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy ;) mnie zauroczyła ta różowa marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3