wtorek, 23 lipca 2013

Mane'n Tail Szampon (szampon dla konia) - mój ulubieniec!

Hej. Dzisiaj mam dla Was recenzję kolejnego mojego ulubionego produktu do włosów. Jakiś czas temu pisałam o odżywce <klik>, a dzisiaj przedstawiam Wam najlepszy szampon do włosów jaki miałam okazję używać - Mane'n Tail Szampon.



Mam straszny problem jeśli chodzi o dobór szamponu gdyż, praktycznie wszystkie mnie uczulają, zaraz zaczyna mnie swędzieć głowa i dostaje łupieżu. Trafić na szampon, który sprawdza się świetnie i do tego nie podrażnia było bardzo trudno... Moja mama zamówiła sobie z tej firmy szampon i odżywkę jednak nie przypadły jej do gustu, więc ja zaczęłam ich używać. Jestem leniwa i odżywek używam bardzo rzadko, ale jej recenzja pojawi się za jakiś czas na blogu. Dzisiaj wracam do szamponu. Jak już zaczęłam myć włosy tym produktem to tylko raz przeszłam na inny w celu sprawdzenia czy będzie lepszy, ale z powrotem wróciła do tego. 

Największym plusem jak dla mnie jest to, że nie uczula skóry głowy. Nie powoduje łupieżu. Włosy szybciej rosną, są w świetnej kondycji. Są błyszczące, nawilżone, gładkie, miękkie, dobrze się układają. Mniej się przetłuszczają, dłużej są świeże, ładnie pachną oraz są puszyste. 
Szampon ma odpowiednią konsystencję, dobrze się rozprowadza i spłukuje. Ma niebieski kolor i dobrze się pieni.

Ma wygodne opakowanie i fajnie się aplikuje. Jest bardzo wydajny.

Jak najbardziej POLECAM!

Odżywkę kupiłam na allegro u elkaza2.

17 komentarzy:

  1. szybciej rosną? na pewno się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy o nim, ja jestem wierna szamponowi BabyDream :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym produkcie.
    Jeżeli będę miała możliwość to może kupię ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego kosmetyku, ale współczuję Ci alergii :(

    A używałaś już białego jelenia? Znam osoby bardzo rozalergizowane i właśnie tymi szamponami myją i sobie chwalą :))

    Dodaję do obserwowanych :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam, ale nie sprawdził się u mnie. włosy po jego użyciu były matowe i szybko się przetłuszczały...

      Usuń
  5. ciekawy szampon!
    zapraszam do siebie na konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE JUBILEUSZOWA ~~100~~ OBSERWATORKO :**

    Dzięki za odwiedziny i dodanie :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy się z tym szamponem nie spotkałam. myślałam w pierwszej chwili, ze myjesz nim swojego konia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon dla konia?Zapowiada się ciekawie,może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego szampnu, ale musze przyznać, że mi się poodba i chętnie spróbuję na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sprowadziłam go z Kanady, gdzie wszyscy go sobie chwalą a znaleźć go od ręki jest bardzo trudno. Mam dużą butelkę i odżywkę. Należy dodać, że jest to szampon dla koni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3