piątek, 3 maja 2013

LE'MAADR M Potrójnie działający krem przeciw rozstępom


Hej. Dzisiaj ma dla Was recenzje produktu, który miałam okazje testować dzięki infoplus24.pl


Miałam wiele kremów na rozstępy, ale to jest pierwszy, który naprawdę działa.



Kremu używałam raz dziennie, wieczorem po kąpieli. Produkt ten zapobiega powstawaniu nowych rozstępów oraz zmniejsza, rozjaśnia te już powstałe. Efekty są bardzo widoczne i szybko można je osiągnąć. Dodatkowo wygładza oraz ujędrnia.

Krem dobrze się rozprowadza oraz szybko wchłania. Nie lepi się. Ma delikatny zapach.
Produkt z opakowania wydobywa się dosyć dobrze, jednak gdy produktu ubywa jest z tym coraz większy problem. Wydajność oceniam na średnią - mógłby starczać na dłużej. Jednak działaniem wszystko nadrabia.

POLECAM!

Teraz w Super Pharm jest promocja na ten produkt - dwa opakowania za 90zł.




Bardzo dziękuje infoplus24.pl za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

7 komentarzy:

  1. Trochę drogi , ciekawe czy skuteczny :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie cena niska może nie jest, ale tego typu produkty zawsze mają wysoką cenę i ta za ten produkt jest akurat dojść okazyjna:D

      A skuteczny jest tak jak napisałam:)

      Usuń
  2. Ja polecam fissan, albo mój ulubieniec PALMERS COCOA skoncentrowany krem przeciw rozstępom, do tego pięknie pachnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale rzeczywiście trochę drogi jest. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena troszkę duża, ale skoro ma działać to czemu nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena duża, oj nizsza niz podobnych produktów innych firm.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3