niedziela, 19 maja 2013

Aussie 3 Minute Miracle 3 minutowy cud do włosów z USA - rewelacyjny zapach i opakowanie - mój ulubieniec


Zacznę od tego, że uwielbiam ten produkt za zapach. Śmiało mogę stwierdzić, że jest to najpiękniej pachnący produkt kosmetyczny jaki miałam do tej pory. Czas w którym mamy odżywkę na włosach i jej unoszący się zapach to sama przyjemność. Zapach utrzymuje się po umyciu na włosach, ale jest już bardzo delikatny. Produkt dobrze się rozprowadza i dość dobrze spłukuje. Ma odpowiednią konsystencję. Opakowanie jest bardzo praktyczne i nie spotykane; również należy do najlepszego z jakim się spotkałam do tej pory przy kosmetykach. Odżywka świetnie wydostaje się z opakowania.
Teraz przejdźmy do działania:) Produkt przeznaczony jest do włosów zniszczonych, ja odpukać takich nie mam, ale z działania jestem jak najbardziej zadowolona. Włosy dobrze się rozczesują, są bardziej lśniące, gładkie, nie puszą się. Odżywka nie obciąża włosów. Przy dłuższym stosowaniu poprawia się kondycja włosów.
POLECAM!

Odżywkę kupiłam na allegro u elkaza2.

14 komentarzy:

  1. nie znam, ale wierze ze jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą odżywką, chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą odżywką, chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydała by mi się taka odżywka.. Musze poszukać .

    OdpowiedzUsuń
  5. Po Twoim opisie chciałabym bardzo powąchać tę odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. chcialabym go uzyc :*
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam! już są podobno w rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. również uwielbiam zapach tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie średnio się sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęcasz... i jak tu odmówić wypróbowania takiej odżywki, o takiej nazwie i po takiej recenzji?! No nie da rady! :-) Pogłębiasz mój zakupoholizm

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja póki co znalazłam swój nr1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie, bo w sklepie takiej nie widziałam :) muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3