niedziela, 22 kwietnia 2018

OOTD - PASTELOWY RÓŻ


Wiosna w tym roku zaszalałam i praktycznie od razu po zimie mamy lato. W ciągu dnia wprawdzie jest bardzo ciepło, ale poranki oraz wieczory są nadal chłodne. Do tego, żeby nie było zbyt pięknie to niektóre dni zdarzają się szare i deszczowe. Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją stylizacji idealną na takie dni.

Wiosna to dla mnie najlepszy czas na pastele w stylizacjach. Mój ulubiony kolor to zdecydowanie różowy, który jest delikatny i kobiecy. W tym stroju pojawiły się w takim kolorze dwa elementy. Pierwszy to bluzeczka z długim rękawem, wykonana z przyjemnego materiału i wykończona asymetryczną baskinką. Drugi to moje nowe, urocze espadryle z materiałową kokardą marki Svea. Pochodzą ze sklepu Footway. I jeśli poszukujecie butów na nowy sezon to zdecydowanie Wam go polecam. Wybór jest tak duży, że ciężko przeglądnąć taką ilość stron. Więc z pewnością każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Ogromny plus za to, że paczka doszła do mnie ekspresowo. Wybrałam jeszcze jeden model espadryli, który pokaże Wam niebawem w kolejnej stylizacji.
Na taką ilość różu w jednej stylizacji zdecydowanie możemy sobie pozwolić. A elementy te świetnie łączą taki outfit w jedną całość.

Do tego moim zdaniem najlepiej dobrać proste, jeansowe rurki. Postawiłam również na małą, czarną torebkę, ale to co ją odróżnia to klamra ze złotą pszczołą. 
Czyż dzięki temu nie pasuje ona idealnie do wiosennej stylizacji :)
Biżuteria u mnie standardowo złota, wybrałam delikatną bransoletkę oraz pierścionek. Na nadgarstku obowiązkowo zegarek, tym razem z czarnym paskiem i piękną tarczą z motywem zamkniętych oczu.
Jak podoba Wam się takie połączenie?
Pozdrawiam :*











BLUZKA - PEPCO   SPODNIE - C&A   BUTY - SVEA - FOOTWAY   
TOREBKA - LOVELYWHOLESALE   ZEGAREK - EVEN&ODD - ZALANDO   
PIERŚCIONEK, BRANSOLETKA - W.KRUK

ootd

poniedziałek, 16 kwietnia 2018

ZAKUPY IKEA, PEPCO I INNE - VLOG NA NASZYM KANALE YOUTUBE


Zapraszamy na nowy film na naszym kanale ROKSIiPAWEŁ. Czeka na Was przejażdżka po Wrocławiu oraz haul. Dajcie znać jak Wam się podoba :) I oczywiście zapraszamy do subskrybowania naszego kanału. Filmy chcemy dodawać częściej, ale jak na razie mamy niestety problemy techniczne. Do tego nagrałam dwa filmy z zakupami w których pokazałam jakie rzeczy kupiliśmy ostatnio do domu, które Paweł przypadkowo usunął już nieodwracalnie. Także tyle przepadło i już jest nie do powtórzenia. Ale mi tego było szkoda :( No cóż tak widocznie musiało być. Chcę nagrywać dla Was jak najwięcej, ale mamy problem z montażem dlatego też tak rzadko coś publikujemy. Jak tylko się z tym uporamy filmy będą pojawiać się regularnie :) Pozdrawiamy :*


poniedziałek, 2 kwietnia 2018

NAJLEPSZE PASTELOWE LAKIERY NA WIOSNĘ


Śmiało mogę napisać, że lakiery marki ORLY są moimi ulubionymi już od lat. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam nową kolekcję Pastel City w skład, której wchodzi sześć kolorów. Jeśli szukacie fajnych pasteli na wiosnę to te sprawdzą się idealne. Trzy z nich to odcienie różu o wykończeniu kremowym. Pomimo, że mam sporo lakierów tej firmy w tym kolorze to te odcienie są naprawdę wyjątkowe. Świetnie komponują się z pozostałą trójką, która ma lśniące wykończenie. Tu odcienie są jeszcze bardziej niespotykane ponieważ mają one takie tony, że ciężko podać jaki to dokładnie kolor. Przykładowo Electric Jungle wygląda w każdym świetle totalnie inaczej. Jednym razem wygląda na zbliżony do zielonego, a innym jak srebrny. Jak dla mnie świetna sprawa. Łącze tą szóstkę w przeróżnych kombinacjach. Ponieważ zwykle nie mogę się zdecydować na jeden kolor na całości to aplikuje na jednym palcu u dłoni ten lśniący, a na pozostałych kremowy lub na odwrót. Każdy z nich tak świetnie do siebie pasuje, że gwarantuje, że taki zestaw sześciu sztuk da Wam wiele super możliwości i będzie wystarczającą paletą barw na całą wiosnę.

Trwałość jak zwykle w przypadku lakierów ORLY jest bardzo dobra, u mnie to około 5 dni do pierwszych odprysków. Jak na klasyczny lakier niebędący hybrydą uważam, że to dojść dobry czas ponieważ inne lakiery odpryskują mi już po jednym dniu. Aplikacja bardzo fajna, przy cienkich warstwach bardzo szybko schną. W zależności od koloru nakładam jedną lub dwie warstwy. Opakowania standardowe dla tej marki - ładne i praktyczne. Jeśli szukacie fajnych lakierów na wiosnę to zdecydowanie polecam :) <Tutaj> znajdziecie wcześniejsze wpisy, które pojawiły się na moim blogu na temat produktów ORLY - jeśli jeszcze nie widzieliście to zapraszam ponieważ wielokrotnie pisałam o ich jakości i wszystkich zaletach. Poniżej dwa przykłady jak prezentują się na pazurkach, a kolejne będziecie mogli zobaczyć niebawem na blogu w nowych postach ze stylizacjami. Pozdrawiam :*


piątek, 30 marca 2018

LUTY W ZDJĘCIACH (2018)

1. Piękne kamienice we Wrocławiu. Byliście w tym mieście? 2. Walentynki 3. Praca nad licencjatem 
4. Czas na poranną herbatę w świetnych szklankach termicznych Konesso. A jak u Was, kawa czy herbata?  

5. Tak pięknie zapakowane pralinki Mount Blanc to świetny pomysł na prezent 6-8. W Walentynki wybraliśmy się do kina na Nowe oblicze Greya. Nam się podobało. Też byliście? Jak wrażenia?

9. Super przesyłka dla moich pupili z Psi Sklep 10. Uwielbiam takie desery 11. Nowe profilowe na instagramie 12. Nowości do włosów od marki Delia 

13. Uwielbiam faworki, a już nie jadłam z kilka lat :D 14. Test nowych herbatek 
15. Jestem uzależniona od tego obiadu :P 16. Relaks przed tv 

17. Jak zwykle skusiły wyglądem, a w smaku słabe 18-20. Zakupy 

 21. Kto znajdzie śpiochy :D 22. Wykłady 23. Domowa pizza 24. Kto tak jak ja ma całą szafkę herbat? :D

25. Rozpoczęłam testy kosmetyków nowej jak dla mnie marki Colyfine 26. Uwielbiam zdjęcia z tej sesji <3 27. To chyba najładniejszy flakonik perfum jaki widziałam <wpis> 28. Inspiracje

29. Śniadanko 30. I mnie rozłożyło choróbsko w lutym :/ 31. Kolejna lektura do licencjatu 

33. Ulubione płatki 34. Było mroźnie 35. Nowe, piękne butki Svea i Ralph Lauren od FootWay niebawem w nowych stylizacjach na blogu 

37. Zdrowe śniadanie 38. W poszukiwaniu rzeczy do domu 39. Kolacja 40. Uśmiech proszę 

41. Opakowanie fajne, ale smak przeciętny 42. Takie piękne od mojego Pawła - jak już są w domu tulipany to czuć wiosnę 43. Herbatka do pracy przy laptopie obowiązkowo 44. Deser na zakończenie dnia


Zapraszam do obserwowania mnie na instagramie, jestem również aktywna na instastory:

poniedziałek, 26 marca 2018

NADESZŁA WIOSNA - OOTD


Mamy to! Nadeszła długo wyczekiwana wiosna. Przed nami coraz dłuższe, cieplejsze i słoneczne dni. Jak miło kiedy o godzinie dziewiętnastej jest jeszcze jasno za oknem. Uwielbiam wiosnę i lato, najlepsze miesiące przed nami. Dzisiaj przygotowałam propozycję pierwszej wiosennej stylizacji. Ponieważ temperatura za oknem dopiero wraca do tej przyjemnej, wiosenną sukienkę w kwiaty postanowiłam zestawić z nieco cieplejszymi elementami. Postawiłam na ulubione kozaczki za kolano. Moja kolekcja stale powiększa się o kolejne kolory, ale tym razem wybrałam klasyczne, czarne. Te świetnie sprawdzają się w trakcie wiosny i jesieni. To moje ulubione buty do sukienek, ale ze spodniami również wyglądają świetnie. Co mogliście zobaczyć już w poprzednich stylizacjach na moim blogu. Do tego kurteczka w kolorze brudnego melanżu zapinana na guziczki. Lubicie takie stylizacje? :)















środa, 21 marca 2018

JAK SZYBKO I SKUTECZNIE NAWILŻYĆ CIAŁO


Pierwszy dzień wiosny dobiega końca, a ja chciałabym zdradzić Wam mój patent na szybką regenerację skóry po zimie. Należę do leniuszków, które po balsamy do ciała nie sięgają zbyt regularnie. Dlatego jeśli zależy mi na szybkim i skutecznym nawilżeniu ciała aplikuję do kąpieli Olejek do ciała np. marki Saisona, który posiada 100% składników pochodzenia naturalnego, 54% składników z upraw organicznych. Jest on przeznaczony do aplikacji bezpośrednio na skórę, ale jeśli dodamy go do kąpieli gwarantuję lepszy efekt. Robię tak z różnymi olejkami. Dzięki temu moja skóra staje się szybko nawilżona, gładka i jędrna, a ja nie męczę się z tłustym filmem na skórze. Aby pogłębić ten efekt warto w trakcie takiej kąpieli użyć dodatkowo Peelingu do ciała również np. marki Saisona, który zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego, 65% składników z upraw organicznych. Oba te produkty są dobrej jakości, fajnie działają i mają ładne oraz praktyczne opakowania. Kąpiel z nimi jest bardzo przyjemna.

Jak podoba Wam się taka forma pielęgnacji? :)